Ik heb een klacht over mijn geleverde product

Wanneer u een vraag of een probleem ondervind met een product dat u bij ons heeft aangeschaft, dan vinden wij dat natuurlijk erg vervelend. Omdat wij altijd ons best doen voor een tevreden klant gaan we graag met u in gesprek om uw klacht te bespreken.

Optimale Service

Een klacht over een geleverd product

Een zoektocht naar een nieuw en goed bed is vaak een hele opgave. Het liefste wilt u uw slaapkamer volledig verzorgd tot in de puntjes. Dit begint voor ons bij goed advies en eindigt bij een bed dat volledig aansluit bij uw wensen.

Wanneer dit laatste niet het geval blijkt te zijn dat begrijpen wij uw teleurstelling. Het kan zijn dat het nieuwe bed niet voldoet aan uw verwachting of dat er iets is mis gegaan bij de levering. Omdat wij altijd streven naar optimale service vinden wij het ontvangen van een klacht niet erg. Dit stelt ons namelijk in staat om met u in gesprek te gaan en te zoeken naar een passende oplossing.

Naar het Serviceformulier


Klacht? Oplossing!

Droomvlucht Slaapcomfort neemt haar klanten serieus. Een klacht laten we niet liggen maar lossen we op. En de klanten waarderen dit.

Met 25 jaar ervaring in de beddenbranche en met gepassioneerde medewerkers werkt Droomvlucht Slaapcomfort altijd naar een passende oplossing toe. Wij slapen pas lekker als u dat ook doet.

Wat klanten over ons vertellen

Wat Klantenvertellen over Droomvlucht Slaapcomfort