Droomvlucht in étappes...

Sijmen Aleman, ROTTERDAM

Wij zijn vol verwachting gestart na een miskoop bij Beter Bed en waren aanvankelijk tevreden over de begeleiding van onze aankoop bij Droomvlucht. Sympathieke ontvangst, geduldige uitleg en de tijd genomen om een nieuwe matras uit te zoeken. Op advies gingen wij voor de Pullman Silverline. Echter, na korte periode constateerden wij een blijvende ligvorm in de matras. Een fabrieksfout? In elk geval onze matrassen werden verbeterd, maar ook deze vertoonden na enige tijd een deuk en waren de pocketveren voelbaar. Ook ditmaal geen punt en na een nieuwe bezoek aan Droomvlucht en enige bijbetaling gingen wij voor de Goldline. Inmiddels gebruiken wij deze enige tijd en we ervaren het als een prettige matras. Pluim voor service van zowel Pullman als Droomvlucht.

8

Droomvlucht Slaapcomfort heeft een klanttevredenheid van 9.3 uit 1261 beoordelingen.