Echt een fantastisch bed
Rian, Poortugaal
Bij de aankoop moesten we eerst kenbaar maken dat we wel echt geïnteresseerd waren in kwaliteit en toen heeft de verkoper ons kundig geholpen aan een bed wat echt bij ons past.
De aankoop werd afgerond en een verwachte leverdatum afgesproken. Ik heb toen zelf gebeld om te vragen of ik het bedrag moest overmaken en of de levering nog door zou gaan. Er werd gezegd dat de verwachte leverdatum nog hetzelfde was.
Daarna heb ik moeten bellen of ze het bedrag goed hadden ontvangen (toch een flink bedrag van een paar duizend euro, dat wil je even bevestigd hebben). Dat was goed aangekomen wel was de verwachte levertijd nog onzeker. Een week voor de verwachte levertijd hebben wij on bed weggedaan zodat we de slaapkamer nog konden schilderen. Een weekje op een logeerbedje slapen is niet zo erg.
Echter werd de levering vertraagd tot 2 of 3 keer toe, natuurlijk door corona is het overmacht, maar de communicatie omtrent de levering was niet heel pro-actief.
Uiteindelijk na 3 weken op een logeerbedje en wederom een onduidelijke leverdatum hebben we nog eens gebeld en toen hebben ze een tijdelijk bed geleverd zodat we de laatste 2 weken nog een beetje degelijk konden slapen. Dat was zeer netjes en snel geregeld.
De levering van het uiteindelijk bed ging soepel, zeer kundige installateurs en zeer vriendelijk.
Ik weet nu niet of wij gewoon pech hadden dat we midden in de corona crisis zaten en daardoor de druk en de communicatie iets tegenvielen, maar uiteindelijk zijn we zeeeer tevreden met het bed, de levering en de geboden tussenoplossing.
We hebben deze zaak aan diverse kennissen en vrienden aangeraden.
Droomvlucht Slaapcomfort heeft een klanttevredenheid van 9.3 uit 1261 beoordelingen.