Perfect in alles.

Els, Zoetermeer

Op 17 Maart 2020 kreeg ik mijn matras geleverd, waarna ik uiteraard mijn positieve mening wil delen.
Mijn ervaring met Droomvlucht is dat ik na 2 keer een verschillend matras te hebben mogen uitproberen, maar dat toch mijn lichaam protesteerde in de vorm van pijnlijke schouders en heup, en ik bijna niet meer durfde te zeggen dat ook dát matras de 2e niet goed voor mij was. Ik heb uiteindelijk toch weer gebeld en gevraagd of ik nog een kans mocht krijgen om nu voor de juiste matras te gaan.
Martijn was gelukkig in de winkel en de verkoopster verwees ons naar Martijn. Hij wuifde mijn schaamte weg en wees er op dat het bedrijf veel liever mensen de deur uit lieten gaan met het product wat echt bij hem/haar hoort. Martijn ziet liever een klant die er gelukkig mee is, dan dat klanten teleurgesteld naar huis gaan en nooit meer terug komen. Ik mocht uitgebreid meerdere matrassen proberen. Doordat ik twee keer een ervaring met matrassen heb gehad was mijn keuze heel snel gemaakt. Terwijl er al een ruiling zonder bijbetaling had plaatsgevonden, mocht ik alleen door bijbetaling van het verschil tussen de matrassen, wederom een nieuwe matras kiezen. Het werd een Luxury matras! Dus chapeau voor Droomvlucht die mij de kans hebben gegeven om heerlijk weg te dromen op het voor mij perfecte matras.

Els Beijersbergen van Henegouwen

10

Droomvlucht Slaapcomfort heeft een klanttevredenheid van 9.3 uit 1261 beoordelingen.